CFMOTO 675SR-R – Supersport na každý den

Photo of author

Autor: Matěj Oliva

CFMOTO představilo první plnokrevný supersport, navíc se svým zbrusu novým tříválcovým motorem. Žádné kompromisy, perfektní design, špičkový podvozek a výborné brzdy, to vše v dokonalém mixu, který funguje na běžné silnici i na závodním okruhu. A ještě než se na okruh v Mostě vydali jezdci SBK, testovali jsme tu my. Jaké jsou čerstvé a surové dojmy po okruhovém svezení? Podívejte se na video!

CFMOTO 675SR-R jsme otestovali na Autodromu Most.

Nejen že jde o první tříválcový motor vlastní konstrukce od CFMOTO, ale i o jasný signál, že značka míří výš než kdy dřív. Nový 675ccm řadový tříválec z italského designového studia Modena 40 kombinuje nízkou hmotnost s okamžitou odezvou na plyn a působivým zvukovým projevem.

Přidej k tomu aerodynamiku inspirovanou závodními speciály, funkční přítlačné prvky, rychlořazení nahoru, stavitelný podvozek a tlumič řízení – a dostáváš sportovní stroj, který zvládá jak okruhový adrenalin, tak pohodový přejezd po běžné silnici. Celý článek zde: https://www.cfmotomagazin.cz/675sr-r-…

Tohle není jen „další čínská motorka“. Tohle je motorka postavená s ambicí konkurovat v té nejostřejší třídě. CFMOTO 675SR-R.

Nový level sportovní jízdy. Více o modelu zde: https://cfmoto.cz/motocykly/675sr-r/ Objednej se na testovací jízdu u svého prodejce a vyzkoušej to na vlastní kůži!

CFMOTO 675SR-R technické údaje

Motor

Řadový tříválec, kapalinou chlazený
4-taktní, DOHC, 12 ventilů

Zdvihový objem

675 ccm

Vrtání / zdvih

72 x 55,2 mm

Kompresní poměr

11,5 : 1

Výkon

66 kW / 11 000 ot./min.

Kroutící moment

68 Nm / 8 250 ot./min.

Převodovka

manuální, 6 rychlostí, rychlořazení vyšších rychlostních stupňů, spojka s prokluzem („antihoppingová“)

Délka

2 020 mm

Šířka

728 mm

Výška

1 105 mm

Výška sedla

810 mm

Světlá výška

140 mm

Pohotovostní hmotnost

195 kg