CFMOTO představilo první plnokrevný supersport, navíc se svým zbrusu novým tříválcovým motorem. Žádné kompromisy, perfektní design, špičkový podvozek a výborné brzdy, to vše v dokonalém mixu, který funguje na běžné silnici i na závodním okruhu. A ještě než se na okruh v Mostě vydali jezdci SBK, testovali jsme tu my. Jaké jsou čerstvé a surové dojmy po okruhovém svezení? Podívejte se na video!
CFMOTO 675SR-R jsme otestovali na Autodromu Most.
Nejen že jde o první tříválcový motor vlastní konstrukce od CFMOTO, ale i o jasný signál, že značka míří výš než kdy dřív. Nový 675ccm řadový tříválec z italského designového studia Modena 40 kombinuje nízkou hmotnost s okamžitou odezvou na plyn a působivým zvukovým projevem.
Přidej k tomu aerodynamiku inspirovanou závodními speciály, funkční přítlačné prvky, rychlořazení nahoru, stavitelný podvozek a tlumič řízení – a dostáváš sportovní stroj, který zvládá jak okruhový adrenalin, tak pohodový přejezd po běžné silnici. Celý článek zde: https://www.cfmotomagazin.cz/675sr-r-…
Tohle není jen „další čínská motorka“. Tohle je motorka postavená s ambicí konkurovat v té nejostřejší třídě. CFMOTO 675SR-R.
Nový level sportovní jízdy. Více o modelu zde: https://cfmoto.cz/motocykly/675sr-r/ Objednej se na testovací jízdu u svého prodejce a vyzkoušej to na vlastní kůži!
CFMOTO 675SR-R technické údaje
Motor
Řadový tříválec, kapalinou chlazený
4-taktní, DOHC, 12 ventilů
Zdvihový objem
675 ccm
Vrtání / zdvih
72 x 55,2 mm
Kompresní poměr
11,5 : 1
Výkon
66 kW / 11 000 ot./min.
Kroutící moment
68 Nm / 8 250 ot./min.
Převodovka
manuální, 6 rychlostí, rychlořazení vyšších rychlostních stupňů, spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Délka
2 020 mm
Šířka
728 mm
Výška
1 105 mm
Výška sedla
810 mm
Světlá výška
140 mm
Pohotovostní hmotnost
195 kg