CFMOTO 450CL-C Bobber s Pepou Sršněm!

Photo of author

Autor: Matěj Oliva

Letošní hit, na kterém jezdí i první dáma si tentokrát vzal do pracek Pepa Sršeň. No a jak uvidíte na vidu, CFMOTO CL-C Bobber rozhodně není motorka pro holky a už vůbec to není motorka pro páprdy. No koukněte se sami!

Sršeň testuje bobra aneb „Přátelé Zeleného údolí 2″😃…Líbil se vám loňský „první bobří díl“ ? – viz https://www.youtube.com/watch?v=TwrlyQFk1cc

Pokud ano, tak tady máte nášup v podobě očekávaného testu mimořádně stylové novinky — CFMOTO 450CL-C Bobber s Pepou Sršněm!

Bobber, co kombinuje retro look s moderní technikou a překvapivě sportovním duchem. Nízký posez, čistý design a zvuk povedeného dvouválce, který ti vleze pod kůži.

Tahle motorka není jen na parádu — umí být hodně hravá, pohodová a svižná. Díky upravenému motoru s laděním na střední otáčky a lehké konstrukci si jízdu užiješ naplno, ať už projíždíš městem, nebo se couráš krajinou.

Video ukazuje, že 450CL-C Bobber není jen „na oko“, ale opravdová mašina, co má charakter a srdce.

Pepa se podíval na to, co tenhle stroj nabízí, jak se chová na silnici a jestli to není jen další retro hračka. Designově vyladěný kousek z italského design studia Modena 40 z Rimini

449 ccm dvouválec – vyvážený výkon pro pohodovou i svižnou jízdu.

Žádný řetěz – o pohon se stará bezúdržbový špičkový řemen Gates

Nízké těžiště – stabilita a jistota v každé zatáčce.

Čistý bobber design – minimalismus, který přitahuje pohledy.

LED světla – skvělá viditelnost a moderní vzhled.

LCD přístrojovka – všechno, co potřebuješ, přehledně před sebou.

5 let záruka – jistota, že jedeš bez starostí.

Objednej se na testovací jízdu a přesvědč se sám!

Více info: https://cfmoto.cz/motocykly/450cl-c-bobber/

CFMOTO 450CL-C Bobber – Technické údaje

Motor

2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů

Zdvihový objem

449,5 ccm

Vrtání / zdvih

72 x 55,2 mm

Kompresní poměr

11,5 : 1

Výkon

32,5 kW / 9 000 ot./min.

Kroutící moment

42 Nm / 6 250 ot./min.

Převodovka

manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“)

Délka

2 205 mm

Šířka

805 mm

Výška

1 110 mm

Výška sedla

715 mm

Světlá výška

160 mm

Pohotovostní hmotnost

177 kg