Výstava EICMA nebyla jen o produkčních novinkách, ale také o prototypech, respektive studiích, které pravděpodobně nikdy do sériové výroby nepůjdou. Jednou z nich je závodní speciál CFMOTO 675NK GP na základě tříválcového naháče 675NK, který na výstavě odhalili jezdci teamu Aspar.

Na letošním veletrhu EICMA 2025 v Miláně představilo CFMOTO pozoruhodný koncept založený na své novém roadsteru 675NK – model nazvaný 675NK GP. Tento prototyp přináší výrazně sportovnější podobu původní střední nahaté motorky a staví ji jako koncept, který staví most mezi silničním strojem a motocyklem inspirovaným závodními speciály.





Centrem pozornosti je design a celkový charakter inspirovaný racingem – motorka nese barevné schéma a grafiku převzaté z týmových motocyklů CFMOTO Aspar Team, které se úspěšně prosazují ve světových šampionátech Moto2 a Moto3. Tento styl okamžitě evokuje závodní DNA značky a odlišení od standardní 675NK.

Technicky 675NK GP vychází z původní 675NK platformy s tříválcovým motorem o objemu 675 cm³, ale prototyp dostal prémiové závodní komponenty, jako jsou kvalitní odpružení Öhlins, brzdy Brembo, sportovní výfuk Akrapovič a lehčí kola – tedy prvky, které ji posouvají blíže k okruhovému ježdění než k běžné silniční jízdě.




Model 675NK GP tedy představuje nejen stylovou ukázku možností úprav, ale i symbol ambicí CFMOTO vyzvat tradiční značky v segmentu sportovních motorek – a to právě skrze spojení s úspěšným závodním partnerstvím s týmem Aspar.

CFMOTO 675 NK GP – Technické údaje
Prototyp CFMOTO 675NK GP vychází ze sériové platformy 675NK, ale je doplněn o špičkové komponenty a závodní detaily. Výrobce zatím neuvedl kompletní homologovaná data, nicméně na základě vystaveného stroje a dostupných informací lze shrnout následující techniku:
- Motor: kapalinou chlazený řadový tříválec
- Zdvihový objem: 675 cm³
- Maximální výkon: cca 90–95 k (odhad dle platformy)
- Převodovka: 6stupňová, s obousměrným quickshifterem
- Rám: ocelový příhradový rám
- Odpružení: plně stavitelné komponenty Öhlins (přední USD vidlice, zadní centrální tlumič)
- Brzdy: radiální třmeny Brembo, velké přední kotouče
- Kola: lehká sportovní
- Výfuk: Akrapovič – závodní provedení
- Elektronika: jízdní režimy, kontrola trakce, sportovní nastavení ABS
- Hmotnost: snížená oproti sérii (přesné číslo nezveřejněno)

Zásadní roli hraje také aerodynamika a ergonomie – prototyp dostal sportovní doplňky, agresivnější posed a grafiku inspirovanou MotoGP paddockem, která jasně odkazuje na závodní působení CFMOTO Aspar Team.