Když jsem stál na výstavě v Praze a chvíli poslouchal návštěvníky, kteří erudovaně mluvili o tom, od koho všeho má CFMOTO licencované motory, koho kopíruje a kdo mu motory dodává, došlo mi, že tu je nutné zásadně zpřehlednit a vysvětlit, jaké agregáty CFMOTO nabízí, protože jich rozhodně není málo. CFMOTO má v současnosti jednu z nejmodernějších továren v Číně, dokáže vyvíjet a vyrábět svoje vlastní agregáty špičkové kvality a konstrukce, což dokazujeme v každém dalším testu. Tak shválně, než si přehled přečtete, kolik motorů typujete? Má CFMOTO čtyřválec? Má vzduchem chlazený motor?

S tím vývojem je to vlastně jednoduché. Jediný motor, který si nevyvinulo samotné CFMOTO je řadový dvouválec v motorkách označených 800, tedy dnes 800MT, 800MT-X, 800MT Sport a 800NK. Je to agregát, který je vyvinutý v KTM a CFMOTO ho pro KTM v současné době i vyrábí.

Ještě než se pustíme do samotného přehledu, je potřeba vysvětlit dvě zásadní věci:
- Výkon motorů není stejný na celém světě. Můžete se tak dočíst o tom, že třeba MT-X má o šest koní víc, než uvádíme. Je to tak, ale pouze pro asijský trh. Všechny informace, které uvádíme se týkají trhu v EU.
- CFMOTO má ještě širší portfolio, než uvádíme. Ne všechny stroje se však do České a Slovenské republiky dováží. Nemáme tu třeba cestovní dvanáctistovku, nebo naopak půllitrový čtyřválec. V přehledu tak najdete pouze agregáty, které je možné koupit na našem trhu.
Motory CFMOTO – Čtyřkolky
Gladiator X110
- Vozy: Gladiator X110LE
- Počet válců: 1
- Objem: 107 cm³
- Převodovka: CVT (automat) – F/N/R
- Chlazení: vzduchem
- Konstrukce: CFMOTO

Gladiator X420G2
- Počet válců: 1
- Objem: 398 cm³
- Převodovka: CVT (automat)
- Chlazení: kapalinou
- Konstrukce: CFMOTO

Gladiator X520G2
- Počet válců: 1
- Objem: 495 cm³
- Převodovka: CVT (automat)
- Chlazení: kapalinou
- Konstrukce: CFMOTO

Gladiator X625
- Vozy: CFORCE 625
- Počet válců: 1
- Objem: 580 cm³
- Převodovka: CVT (automat)
- Chlazení: kapalinou
- Konstrukce: CFMOTO
Gladiator X850 G3
- Objem: 800 cm³
- Typ motoru: 4‑taktní, 8‑ventilový dvouválec, SOHC
- Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál. Převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
- Chlazení: kapalinou
- Konstrukce: CFMOTO

Gladiator X 1000 G3 / Gladiator X1000 MUD
- Počet válců: 2
- Objem: 1000 cm³ V‑twin
- Převodovka: CVT (automat)
- Chlazení: kapalinou
- Konstrukce: CFMOTO

Motory CFMOTO – Motorky
125CCM
- Použití: 125NK
- Počet válců: 1
- Objem: 124,9 cm³
- Výkon: 10,4 kW / 14,4 PS @ 10 500 ot/min
- Točivý moment: 10,2 Nm @ 8 500 ot/min
- Převodovka: manuální 6‑stupňová
- Chlazení: kapalinou
- Konstrukce: CFMOTO

300CCM
- Použití: 300SR, 300NK, 300CL-X
- Počet válců: 1
- Objem: 292 cm³
- Výkon: 20,5 kW / 28 PS
- Točivý moment: cca 25–28 Nm (podobně jako jiné 300cc)
- Převodovka: manuální 6‑stupňová
- Chlazení: kapalinou
- Konstrukce: CFMOTO

450CCM
- Použití: 450SR, 450NK, 450CL‑C
- Počet válců: 2
- Objem: 449 cm³
- Výkon:
- SR/NK: 35 kW @ 9500 ot/min
- CL‑C: 32,5 kW @ 8000 ot/min
- Točivý moment:
- SR/NK: 39,3 Nm @ 7750 ot/min
- CL‑C: 42 Nm @ 6250 ot/min
- Převodovka: manuální 6‑stupňová (CL‑C má slipper covariance)
- Chlazení: kapalinou
- Konstrukce: CFMOTO

675CCM
- Použití: 675NK. 675SR-R
- Počet válců: 3
- Objem: 675 cm³
- Výkon: 66 kW / 90 PS @ 11 000 ot/min
- Točivý moment: 68 Nm @ 8 250 ot/min
- Převodovka: manuální 6‑stupňová (s quick-shifterem)
- Chlazení: kapalinou
- Konstrukce: CFMOTO

700CCM
- Použití: 700MT, 700CL-X, 700MT Premium
- Počet válců: 2
- Objem: 693 cm³
- Výkon: 49 kW (MT) 51,5 kW (CL-X)
- Točivý moment: 60 Nm (MT) 61nM (CL-X)
- Převodovka: manuální 6‑stupňová
- Chlazení: kapalinou
- Konstrukce: CFMOTO
800NK / 800MT
- Použití: 800NK, 800MT (Explore, Sport, MT-X)
- Počet válců: 2
- Objem: 799 cm³
- Výkon: 67kW (MT) 70 kW (NK)
- Točivý moment: 77 Nm (MT) 79Nm (NK) 85 Nm (MT-X)
- Chlazení: kapalinou
- Konstrukce: KTM

1000MT-X
- Použití: 1000MT-X
- Počet válců: 2
- Objem: 947 cm³
- Výkon: 83 kW
- Točivý moment: 105 Nm
- Chlazení: kapalinou
- Konstrukce: KTM/CFMOTO
Motory CFMOTO UTV a side-by-side
Gladiator UTV 625
- Použití: Gladiator UTV625
- Počet válců: 1
- Objem: 600 cm³ (jednoválec)
- Převodovka: CVT (automat), převodové způsoby H/L/N/R/P, 2WD/4WD
- Chlazení: kapalinou
- Konstrukce: CFMOTO
Gladiator UTV 1000
- Použití: Gladiator UTV1000, Gladiator UTV1000 XL
- Počet válců: 2
- Objem: 963 cm³ (V‑twin, SOHC 4‑ventily)
- Převodovka: CVT, H/L/N/R/P, 2WD/4WD
- Chlazení: kapalinou
- Konstrukce: CFMOTO
Gladiator U10 PRO
- Použití: Gladiator U10 PRO, Gladiator U10 PRO Highland
- Počet válců: 3
- Objem: 998 cm³ (řadový trojválec, DOHC, 8 ventilů)
- Převodovka: CVT (OmniDrive™), P‑R‑N‑H‑L, 2WD/4WD + uzávěrka
- Chlazení: kapalinou
- Konstrukce: CFMOTO

Gladiator Z950 (963 cm³)
- Použití: Gladiator Z950 SPORT, Gladiator Z950 SPORT XL
- Počet válců: 2
- Objem: 963 cm³ (V‑twin)
- Převodovka: CVT, H/L/N/R/P, 2WD/4WD, uzávěrka
- Chlazení: kapalinou
- Konstrukce: CFMOTO

CFMOTO Gladiator Z10 Turbo
- Typ motoru: Řadový tříválec s turbodmychadlem, 4-taktní, DOHC, 12 ventilů
- Objem: 998 cm³
- Výkon: 154 HP
- Chlazení: kapalinou
- Palivový systém: EFI Bosch s turbo systémem
- Převodovka: Automatická CVT (OmniDrive™)
- Konstrukce: CFMOTO