Pepa Sršeň testuje CFMOTO 675SR-R – Tříválcová éra je tady!

Photo of author

Autor: Matěj Oliva

Tahle motorka se nebojí prosadit: inspirovaná superbiky, ale stvořená pro ulici. Agresivní aerodynamika, štíhlé linie, nízký posed, nefalšovaný italský desing ze studia Modena 40 z Rimini – a nový tříválcový motor, který ví, kdy přepnout do sportovního módu a komu trefit srdce. Podívejte se na nekompromisní testtéhle tříválcové rakety!

CFMOTO 675 SR-R: sportovní střela, která baví na každém kilometru

CFMOTO 675 SR-R je motocykl, který ohromí jak zkušeného sportovního jezdce, tak nadšeného nováčka. Už na první pohled vás zaujme jeho elegantní a sebevědomý design — ostré linie, kompaktní kapotáž a charakteristický trojcylinder dodávají stroji nejen atraktivní vzhled, ale i sílu charakteru.

V srdci tohoto motocyklu tepá moderní tříválcový motor o objemu 675 cm³, který vyniká svým pružným náběhem výkonu a přirozeně lineárním zátahovým charakterem. Motor vám nabídne okamžitou odezvu při zahájení, ale stejně tak i možnost graduálního zvyšování rychlosti až do vysokých otáček. To doprovází specifický, dramatický zvuk trojcylindru, který přidává na atraktivitě každé jízdy.

Podvozek modelu 675 SR-R je žebřinový rám s sportovním odpružením Kayaba — zcela připravený na náročné ježdění, přičemž dokáže podpořit i jízdu na okruhu. Díky vyvážené geometrii a nízké hmotnosti je motorka lehce ovladatelná a agilní, ideální do zatáček, kde nabídne stabilní a jistý průběh. Je to přesně ten typ stroje, který cítíte jako prodloužení svého těla, když svištíte po klikatých tratích.

Brzdový systém s komponenty J.Juan a podporou náklonového ABS nabízí skvělou citlivost a předvídatelnost. Na testovací trati při ostřejším nasazení potvrdil i Pepa Sršeň: „když se do toho opřeme… v zatáčce z ní vytáhneme 220!“ — potvrzuje tak, že stroj zvládá opravdu rychlé tempo bez problé.

Estetika modelu 675 SR-R je opravdu povedená — moderní LED přední světlo, aerodynamická kapotáž, uhlazené linie a záď s integrovaným koncovým světlem. Výsledkem je motocykl, který je nejen krásný, ale i účinný: optimalizovaná aerodynamika snižuje odpor vzduchu, což zvyšuje stabilitu při vyšších rychlostech a zlepšuje komfort jezdce.

Výbava odpovídá současným trendům: velký TFT displej poskytuje přehledná data o rychlosti, otáčkách, zařazeném převodovém stupni nebo výběru jízdního režimu. Ovládání je intuitivní, snadno se přistupuje k nejdůležitějším funkcím, což přispívá k bezpečné a příjemné jízdě.

Ergonomie je skvěle navržená: sedlo a pozice stupaček umožňují sportovní postoj bez nadměrného namáhání, řídítka jsou umístěna přirozeně a podpora jezdce při náklonu je vítaná — zejména při delších závodech nebo vyjížďkách. I při delším cestování motorka působí komfortně, což je důkazem promyšleného designu.

Pečlivé zpracování a důraz na detaily rovněž nezůstávají bez povšimnutí. Od kvalitních materiálů přes precizní lak až po ovládací prvky – každý dotek působí hodnotně a robustně. Tento detailní přístup přidává na celkovém dojmu a vnímání stroje jako kvalitního a přitažlivého.

Celkově CFMOTO 675 SR-R představuje výjimečný spoj sportovního ducha a moderní eleganci. Kombinuje silný a pružný tříválcový motor, agilní podvozek a pokročilý brzdový systém spolu s atraktivním designem a špičkovou digitální výbavou. Navíc potvrzená schopnost dosahovat vysokých rychlostí bez zábran, jak zmínil Sršeň — „v zatáčce z ní vytáhneme 220“ — staví tento model mezi motorky, jež vás nejen dopraví, ale i nadchnou a inspirují k dalším jízdám“.

CFMOTO 675SR-R technické údaje


Motor

Řadový tříválec, kapalinou chlazený
4-taktní, DOHC, 12 ventilů

Zdvihový objem

675 ccm

Vrtání / zdvih

72 x 55,2 mm

Kompresní poměr

11,5 : 1

Výkon

66 kW / 11 000 ot./min.

Kroutící moment

68 Nm / 8 250 ot./min.

Převodovka

manuální, 6 rychlostí, rychlořazení vyšších rychlostních stupňů, spojka s prokluzem („antihoppingová“)

Délka

2 020 mm

Šířka

728 mm

Výška

1 105 mm

Výška sedla

810 mm

Světlá výška

140 mm

Pohotovostní hmotnost

195 kg

CFMOTO 800MT sport a kufry za korunu – nepropásněte poslední kusy!